Wednesday, November 4, 2009

kemalasan yg hanya dpt dibendung dgn kerajinan...=)

assalamualaikum...
hari niew last aku present case dpn dr...
alhamdulilah...aku getting better at the end of medicine posting...
cuma my basic clinical signs berterabur...
bdn yg slalu penat niew....membuatkan aku
malas utk belajar...aku ulang utk belajar..
bukan mengulangkaji pelajaran yg da di ajar dlm lect..
sbb aku mmg slalu tidow dlm kelas...
mmg habit tido dlm kelas niew x ley lari sejak
sekolah menengah lagi....huhuhu....
aku ckp bila nak belajar...bila nak belajar....
tapi if start jugak....xguna jugak...
so, kumpulkan kekuatan....betulkan niat kembali...
insya-ALLAH akan mendapat hidayat serta pertolongan drpd ALLAH...
amin....insya-ALLAH...

p/s: sapew yg membaca post niew....doakan la saya, siti nasirah mohd. nasir mendapat ketenangan serta hidayat daripada ALLAH...amin....dan semoga kami semua, batch phase 2, lulus dgn cemerlang dan berjaya masuk phase 3A...amin.....

No comments: