Wednesday, October 20, 2010

sila la BLAH org yg annoying!

pagi2 da wat bengang...but still kena ingt respons kita pada org yg environment yg pntg.

if u dun like me do what i want in fb, delete my status in ur home page.
it will never appear anymore. if i think sumone irritates me so much, i will delete them
from my homepage so dat i dunnow what they r doing or status..
lantak pi r dia nak ngumpat ke ckp ntah papew pasal aku.
as long as i dunno...aku puas hati...aku buat mcm 2..so dat, aku x payah nak sakit hati.
at least ada gak la aku pk benda baik pasal bdk 2.

but for me, mostly guys yg annoying...[ada list dlm pale otak ni]
dgn mulut diorg yg xda insurans 2..pelik.
apsal mulut korg kdg2 bisa n jht dr pompuan ek?
ak yg x kacow korg pn korg bley nak sound2.
apa, korg 2 hbt sgt kew? suka hati aku la aku nak wat pew.
bukan aku wat benda x senonoh pn.
aku bukn mintak simpati korg pun..yg korg nak comment ntah pape 2 wat pew.
baik korg senyap jek.
korg ingt korg baik ek guys?
sedar la ek..kow tgr2 org....nanti kow tgk la who will b ur companion.
i wanna wait..kan da ckp dlm quran, 'lelaki yg baik utk perempuan yg baik'
ak x doa korg xdpt baik. cuma think la.
korg tgk perangai korg sendiri. maybe blm matang kot.
2 sbb korg mcm 2. mmg aku super duper bengang la.
da la baru dgr korg talk back blkg aku. if xdgr aku mesti x hot.

again, if u dun like me. u can delete my status from fb or dun open my homepage...
sila la wat benda2 yg bley menghalang dr kow taw apa2 pasal aku.
itu lebey baikkan..sbb aku akan trs wat apa suka..if kow x suka, kow bley BLAH!

No comments: