Tuesday, November 9, 2010

leave everything behind

perhaps...leaving everything behind is the best thing!
hm, bila aku ckp aku bengang..salah kew?
bila aku mengadu kat kawan?
salah kew? aku bukan letak sapew nama kow..
aku bukan gtaw sbb apa aku bengang.
aku juz ckp..kow dgn dia laen.
n aku ckp 2 jek...tu pun kow bengang ek?
korg bley terima kew if aku ckp, aku bengang dgn kow sbb~
kalow korg bley terima aku bley la ckp.
tpi masalahnya..korg ni bukan yg berfikiran terbuka..
terbuka mksd di sini, bley terima aku tgr.
nanti korg marah2...ada org len tegur pun..
korg ley bengang2..
itu yg krg kata if bengang jgn ckp blkg2?
haish...tpi yg aku x puas hati 2..
ak bengang dgn org len..org len plak terasa.
pelik btul la..
bila dgn si polan2 ni bley plak korg ckp baik2.
itu aku lg x fhm.
hm xpew la xpayah nak fhm
manusia laen2 kot.
aku bley masuk jd psychiatric pt lama2..
baik jadi mcm nur farah tajuddin (sori farah tulis nama penuh)
duk sorg2 kat jepun hang blaja jek kat sana..
senang...xda org nak sakitkan hati hang! =)
hm, layan korea best jg ni kan?
xpew2...pengajarannya di sini..
sila buat segala benda tanpa bantuan org laen! =)

1 comment:

Sri said...

nas,saba ye..umm mmg ht manusia ni lain2..hakikatnya kita nampak sama tp dlm ahti kite, semuanya berbeza..dr sini lah nas blh tau sape kwn n sape lwn..n just remember 1 thng..stp yg berlaku mst ade hikmahnya..at the end, amik la hikmahnya tu ye..i'll always pary 4 u..gud luck dear:)