Tuesday, February 4, 2014

huuu..kill your darling?

assalamualaikum ang hi to everyone.

kill your darling..
one of the quote ak dpt drpd pahrol juoi- di mana DIA di hatiku?

yup. aku akui ak amik masa yg lama. sgt lama hbskan.

byk yg aku alpakan.

terlampau byk dunia ni yang menghayalkan ak. bersorak syaitan serta rakan2 mereka
dgn aku yg teralpa.

terlampau byk kebaikan ak lupakan. terlampau byk amal aku tinggalkan

aku bukan aku lagi. ak da jauh berubah.

hm.... kecewa dan hampa akan masa yang di tinggalkan begitu sahaja.

sekarang, sedang mengumpul kembali.

belajar kembali drpd zero. asas2 yg sepatutnya.

kill your darlings? apa darling ak?

ak pn x sure. im searching for it. money? family? work? time?

but since ak bzkan diri dgn locum ni. ak rasa lagi bnyk ak manfaatkan masa.
masa tu la nak blaja, keja, kumpul duit, solat suma. sukan je xda daaa...

n masa dgn familyyy... arghhh.. semoga dipermudahkan segalanya. amin.

No comments: