Saturday, January 3, 2009

KebAnJIraN...pEngAlAmAn YG xKaN kuLuPA

x da pew...
juz nak g tau...
mlm ni...
di arena kepayang...
di depan umah aku....
di ipoh....
BANJIR!!!!!
Huyooooo....
mcm x cayew jek...
kui3...
heheheheheh....
aku jadi jakun tgk air makin lama makin
melambak n tinggi.....bak kata adik aku yg sengal 2...si mia...
hehehehe....
siap nampak ada tong sampah berenang2 kat air 2...
then lawak gila bila nampak jiran depan rumah 'selamatkan' tong
sampah diorg dr berenang2...
sian la tong sampah 2...
bg la dia mandi jap....busuk da lama da...
hahahahaha....
serius...ni pengalaman pertama...
yg aku xkan lupa la...
tapi mmg cuak r...
coz keta mak n ayah aku ada kat umah niew...
huhu...
tapi ok gak if diorg x balik sok..
hahaha....
bley lepak2 lagi.....
but, si sengal mia 2...
dia bengang....cz x dpt la nak g skolah....
hahahahha...
padan muka...
PREFECT ponteng kelas 4 the 1st day..
da la x tolong hari pendaftaran bdk form 1...kui3....


mia : x tlg pun just sbb nak hntr si sengal nas ! xoxo, mia.

blah la mia...
hehehe...

but whateva is...
mia still the person i love....

daaa~

salam....

2 comments:

faiz said...

Baik2 la men banjir. nti kne penyakit

nAsirah NasIR said...

heee...xdanya..=)... ni aku kena selsema pun sbb x cukup tido...huhu..=(