Thursday, October 22, 2009

hidup itu palat, tapi esok masih ada...

salam..

jiwa kacow..
itu yg dpt diungkap...
dgn keja yg x hbs2...dgn g clerking tiap2 hari...
hbs lmbt...
dgn peel bermacam2...yg menyakitkan hati...
yg menghiburkan hati....yg wat keja sendiri...mcm2 ada...
yg emow mcm sy...minggu2 yg berlalu...
hidup niew mcm2 btul...
byk benda bley berlaku sekelip mata...
huuuu....
org mati masa tgh clerking....
org sihat tiba2 masuk icu....
suma berlaku tiba2....
ALLAH 2 maha berkuasa...
semua terletak pada-NYA....

tapi...aku x penah rasa aku bersyukur kot...
sbb aku x puas...
trknya aku....
aku nak benda aku nak jadi mcm apa aku pk...
trk btul...
huhu....

kays....
nasirah nasir...sila la buang jiwa kacow....ni...
sbb aku sgt jiwa kacow...
ketidakpercayaan...seseorg....
kepada aku lagi.
sbb aku taw....dari dulu jiwa aku kacow...
sbb hati aku yg penuh dgn kehitaman...
kehilangan rahmat ALLAH....

kembalilah pada-NYA...
kembali la ke pangkal jalan...
tinggalkan la janji2 manis yg pernah kau temui...
yg pernah kow dgr....yg pernah diucapkan...
yg hanya perkataan....
yg belum tentu akan dikotakan.....


sedarlah........

No comments: