Wednesday, June 29, 2011

if u juz leave me, n thought dat i can do everything by myself. u r wrong

hari ni nak ckp bm~
ak rasa ak ni mmg jauh dr perfect~
muka x lawa, gemok, pastu perangai mcm tomboy~
x feminin, sgt belagak, ego, agama aku sgt la jauh.
lepak kuar dgn guys~ ckp besar.
aku mmg 0 la if compare dgn org len~
bg free pn blm tentu org nak~ huhu

tpi, aku harap, utk dpt suami yg baik,
yg x cpt marah, sabar, n plg utama sekali
-yg mampu nak bawa aku balik jalan yg benar-

aku sedar, aku sgt jauh la dr segi isteri soleh-solehah ni.
2 thn..aku da berubah segalanya.
ak rasa perubahan aku ni~
mula2 sikit~lama2 ak rasa makin jauh..
tpi bila nak balik ke pangkal jalan.
aku rasa susah sgt~ aku x taw mana nak mula?
ak x taw mana nak pergi. sapew nak bawa aku?
sapew nak urge aku. sapew nak motivate n ingatkan ak~
lama2..ak jadi makin x kisah.
dalam thn 2011 ni. ak rasa ak bley kira brape byk kali aku
jejak kaki pergi masjid~
bley kira berapa byk kali aku pergi usrah @ dgr tazkirah.
bley kata 0 kot~
this is seriusly deviated....
even la kow solat tonggang tonggek, buat suma amalan fardhu 2.
tpi blm tentu amal diterimakan? aku rasa sumthing is not perfect now~
ada sumthing yg kurg dlm solat @ amalan aku~ 2 sbb ak jdi mcm ni.
tpi seriusly, i have no guidance.

ak xbley org judge ak~
u have to know me first~ then u can judge me.
u have to guide me first, then things will get easier.
if u juz leave me, n thought dat i can do everything by myself.
u r wrong~ im not dat tough to do dat~ huhu.

haish. hopefully, i can bring back myself towards the better me~ amin

No comments: