Saturday, June 26, 2010

aerobik menyihatkan badan...=)


salamalaik...
hehe...owh baru balik dr aerobik pg td...
seronoknya....sgt seronok dpt join....
udah lama x join....asyik2 on n off jek...
haish....da la nak pose plak xlama lg...huhu....
next week balik plak....aiseyh, xdpt la nak join da....
hu.....lagi 1 thn lebey jek lg duk ipoh...then, balik ke kmpg halaman tercinta (KamPUNg ke seremban 2???) haha.... kat seremban xtaw mana nak cari aerobik beramai-ramai mcm kat ipoh ni...haish...sungguh x mengamalkan kehidupan sihat dan cergas la org seremban ni...haish....=(

i think i will miss this aerobik so much...seriusly (unless duk ipoh for settling down la) haha....i dunno la...tapi rasanya x kot...but in dlm palew otak ni, if plg jauh pun nak duk dr mak n ayah is ipoh...not more far than that....n if selatan plak, plg jauh bley p is batu pahat la...xda jauh lg nak pergi...if sabah sarawak 2? hm, mcm best jugak...hehe...bley gak g..tapi rasanya prefer sarawak lagi...=)but nak g sana, kena la masa masih single blm kawen..baru bebas sket nak g jalan2 kat pulau2 sana...nak daki gunung kk...APA2 jek la nak wat....sana byk tmpt cantik kan? hehe.

hm, maybe this week is the last week join aerobik kot...coz next week balikkan?
then, the next week plak, nak jalan2 dgn bdk2 ni g feringhi...haish, apa la ada kat sana ek? ada sapew2 bley bg idea sket? hehehe....n mcm bese la aku jadi 'DRIVER'. HAHA...TERBAIK!!!! aku mmg suka la jadi driver ni...lama2 taw byk jalan...hehe..tapi kdg2 penat gak...=) pastu the next 2 weeknya plak, xda keta...argh!!!! xpew la...
apa pasal la kow slalu ada prob keta...nasib la masa kow rosak, slalu waktu 2 aku ada duit...syg kow WJW 5798....byk btul jasa kow da...mcm WHX 8643...hehe....
kays, aku juz nak ckp aku happy sbb dpt g aerobik hari ni....reason aku asyik2 g aerobik ni sbb adik aku tgh cuba turunkan berat, if dia berjaya turunkan berat byk2..n aku x, smpai bila2 dia kutuk aku...argh!!!! xnak dgr n penat bila dgr kena kutuk..nama jek budak kecik, tapi x sdr diri...haish....okies...

daa~ hehe...

salam...

No comments: