Thursday, February 12, 2009

exam nervous is over.........

salam...
hari ni exam cns will b over..
overall...it's fine for me....
insya-ALLAH if ALLAH izinkan...lulus la...
if x, meaning kita x ley putus asa....kena usaha lagi...
hehe....insya-ALLAH.....

sadly, since the day b4 exam,
akunya hati ni bergolak...
aku terasa hati....
tapi...aku simpan jek...
mengenangkan yg manusia nie...
lain2....

mungkin cara aku nak betulkn 2 x betul..
thus, org x suka dgn aku....
aku da bg tau byk kali...
if x suka apa aku wat,
atau tegur...ckp dgn aku...
coz aku x mrah..
lepas niew aku x tegur da....
apa yg aku rasa salah...

hm...ntah la...
terasa hati ni...
aku dambakan pada yg esa...
sbb dia lebey fhm aku,
sbb dia yg mencipta aku...
manusia yg hina sgt2 niew...
yg org nak pandang pun blm tentu....

aku x mengharap pun org pandang...
sbb xda apa yg aku dpt dr darjat,
penghormatan apa yg org kasi kat aku...
sbb lastly...
aku akan ditinggalkan sendirian..
dlm ruang kecil yg gelap itu....
berapa lama aku pun x tau...
then, aku akan dibangunkan tanpa
mengingati sapew...tapi juz ingt akan dosa2
yg telah berlambak gila aku wat...
sejak aku lahir, sampai lah aku mati....

ikutkan aku...
aku mmg x nak tgur org...
aku nak selfish...
tapi surah al-asr da menerangkan..
rugilah mereka yg tidak saling ingat-mengingati...
walaupun...aku tau...
ilmu aku niew...maybe sket...
aku ni miskin....tapi..
aku akan tetap cuba utk share ilmu
yg aku ada pada org....

aku, terkilan jugak...
bila ada org x g tau aku info...
especially psal study...
coz..apa aku dpt about study...
mesti aku g tau...huhu....
xpew la..aku pk +ve...
maybe diorg terlupa kot @ ingt aku da ada..
it's ok la....fhm....aku redha jek...walaupun..
kdg2...terasa hati 2 ada...n nangis 2 pun ada...huhu...
wallahualam...

lastly...i have 2 enjoy myself...
exam final da nak dekat..
so, lepas niew kena blaja rajin2 n fhm
apa yg belajar....
btw, study is not for exam only...
tapi ia adalah utk cari redha ilahi...

salam...=)

p/s: sori pada sapew2 terasa...ni aku really luahkan apa
aku rasa....moga korg suma berjaya dunia akhirat...insya-ALLAH...amin...=)

No comments: