Wednesday, February 11, 2009

hari ni da berakhir 1 exam......

salam...pembuka bicaraku kira...
huuu...hari ni da hbs 1 exam paper...
tinggal lagi 2 utk esok...
then, YEAY!!!!!balik....=)

tapi...huuu....
i dunno whether i did well or not...
rasa mcm byk salah...
x tau la....
hopefully bley lulus....kalo xdpt B pun...
aim kena tinggi, ada org ckp kat aku...
if x aim tinggi...kita x kan dpt apa yg kita hajati la...
hm....aku pun xtau...
bukan aku x nak aim tinggi...
tapi aku tau aku ni malas...
xsehebat mr. A....hehe...
dia sgt hbt n rajin....
aku nie malas....
tapi, sebenarnya...
aku rasa...suma org ley dpt gewd results....
is juz dat....kena ada usaha berterusan...
jgn kenal penat...if da berjaya pun @ lulus final exam
pun kena tetap study...
ilmu 2 kuasa...+ if kita blaja dgn niat kerana
ALLAH, itu jihad namanya....
dun worries...sapew kat org berdakwah xley berjaya..
sila padamkan mentaliti like dat
korg yg berdakwah 2...lagi ALLAH tolong...
coz korg membantu di jalan ALLAH...pasti ALLAH
akan tolong korg...ALLAH da janjikan??? =)

pada aku, yg pemalas nie...
aku juz harap..aku akan jadi lagi rajin...
n aku akan berusaha sungguh...
insya-ALLAH....

p/s: insya-ALLAH..suma student phase 1B termasuk aku...akan lulus end of phase 1 examination...insya-ALLAH...amin....=)

salam again =)

No comments: