Wednesday, February 25, 2009

luahan saja2.....

hm....today...
pagi2...aku semangat nak dtg kolej study...
dgn mlm smlm aku tulis kat fb..
alhamdulilah aku ok...
yep...sampai ke ptg aku ok...
tibew2....kat kafe...aku rasa like lain...
sdey balik smpai skrg.....
hm....aku xtaw lew....mampu nak jadi kuat @ x.....
exam da nak dkt....
i have 2 move on.....
2 jek ley ckp......

kawen????
if dats the thing i can do...
mcm best gak....
if mak taw, gerenti kena blasah....
hehe....

mak2....love u so much...
tq 4 sacrifising 4 me....
i wont neglect u n dad n other siblings...insya-ALLAH...

mayb its better...
i am no longer together....
mana taw jadi mcm qilah...=)
married 2 someone more better...
qilah break her relationship...bcoz of the same reason 2...
really, dat guy who is marrying qilah looks so nice..
n i bet he loves her...n i bet, dat guy loves allah more 2...
waaaa....apa ngarut ptg2 niew...
hehe....

miss my time with qilah...
sdey2, ley nangis kat qilah...
qilah kuarkan ayat quran @ dalil...
kuarkan ayat2 pujangga....
qilah, bentuk nas....betulkan apa yg nas salah....
tido dgn nas...peluk nas slalu....
study gp sama2....
u make my life so complete....
selama di kmns....
i am till now, feel so sad...
bila kita da berpisah...
tapi xpew la....
pasti ada hikmahnya....
btw, umi ckp nanti kita jumpa sama2 b4 masuk ho...
hope so dpt jumpa balik b4 kita bertugas as dr...
waa....nanti panggil qilah n umi, dr qilah, dr umi, dr nas....
waaaa....mcm xcayew jek....
sian icad....xpew2...
kitorg suma doakan icad...berjaya...
sbb icad hebat...=)

k...hee....hilang sket sdey niew....
k, salam....=)

No comments: